If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
С ремап ще стане доста над 115 Радо ти е казал най-лесния вариант като изпълнение, това не значи, че с 2256 няма да е дооста по-добре
В това с ремап-а съм убеден но се опитвам да установя кое е по-добре ! Директно ремап на 105кс. или смяна на турбината и след това ремап! Разликата дали ще е осезаема ?!? дали имате представа ?
аз мислих че се бъзикаш честно JTDто е не е с жило и тенекията на пода да издъниш все тая , има си потенцометър който следи колко газ даваш като удари 100% краи почват да се кривят разни работи
146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка 145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим
има стелка. пробвал съм с фиатекускана. като беше с болт трудно се достигаше 100%. тряяше да скоча на педала. реших да го навия но направо го махнах. резултата е че се реже по лесно в високите обороти на големи предавки. можеби от 2 години съм без болт и не смятам да го слагам. ако си достгаше 100% с болта от раз нямаше да го барам.
В това с ремап-а съм убеден но се опитвам да установя кое е по-добре ! Директно ремап на 105кс. или смяна на турбината и след това ремап! Разликата дали ще е осезаема ?!? дали имате представа ?
Comment